wtorek, 18 maja 2010

GUNZE: Mr. Mark Setter and Softer...

Hejka!

Skoro tak dawno nie pisałem to dziś nie jeden post - a dwa :D

Kiedyś już miałem poruszyć ten temat - może jako rady dla innych modelo-składaczy :)
Zaopatrzyłem się w zeszłym roku w produkty serii Gunze : Mr. Mark do decali - Setter i Softer. Jeden jest podkładem pod kalki - drugi zmiękcza je na załamaniach modelu jak linie podziału blach, spawy, nity, etc...

Efekty są piorunujące - kalki "wtapiają się" w model - dosłownie byłem zaskoczony pozytywnie po pierwszym podejściu do tego tematu.

Oto moje teciaki, które miały ręczne (brzydkie) malowane slogany - teraz mają kalki 15mm z Flames of War. Efekt jest niezły :)

Oto fotki:

Hi!

I was going to write that small article months ago... I've got myself two bottles of Gunze: Mr.Mark Decal series products - Setter and Softer. They are perfect for anyone, who is looking for realistic looking-like finished, and well placed decals.

These are examples of their work on my old T34 tanks. The old hand-painted soviet "slogans" on the turrets where replaced by the 15mm Flames of War decals. Here are the efforts:




Pozdrawiam!
Cheers!

1 komentarz:

xardas pisze...

Pomaluj liny i KM !

Już Ci o tym pisałem ;)