sobota, 11 kwietnia 2009

Świąteczne odkurzanie szafy...

Hejka wszystkim!

Przede wszystkim wesołych świąt dla Was wszystkich !!!

Dawno nic nie pisałem - zatem dziś świeża porcja nowych zdjęć...
Tym razem nie będzie to żaden raport bitewny, lecz lekka mobilizacja wiosenna.

Kupiłem nie tak dawno żywiczną amfibię - Forda GPA od Alby Miniatures - postanowiłem zatem zaadaptować go w szeregach mojej US Army Motorised Infrantry :-)

Krótka specyfikacja Forda GPA: silnik jak w Willys Jeep, wymiary: dł. 4620mm, szer. 1625mm, wys. 1755mm, masa c. 2023 kg, prędkość na lądzie 96 km/h, na wodzie 11 km/h, wyprodukowano ich 12785 szt.

Oto w skrócie front robót które wykonałem:

1) spatynowałem całą piechotę US Army (regulars)
2) spatynowałem i dodałem śladów użytkowania na Half-trackach i Willysie
3) złożyłem i pomalowałem wspomnianego wyżej Forda GPA - będzie pełnił funkcję wozu sztabowego w moich przyszłych grach z udziałem US Army :-)

Oto efekt prac:







1 komentarz:

Yori pisze...

Muszę przyznać, ze Twoje amerykańskie zabawki najbardziej mi się podobają :) Wesołych Świąt!