wtorek, 18 maja 2010

Project: WACO Glider...

Witam!

Dziś krótko i treściwie: jakiś czas temu zacząłem projekt amerykańskiego szybowca desantowego WACO (stare dobre Italeri). Projekt został czasowo zawieszony do dziś dzień (Konwent Grenadier oraz nauka zasad Ambush Alleya pożarły moje pokłady czasowe :D)... Szybowiec został w większości segmentów już złożony. Dzięki pomocy bnk. nabiera on powoli kolorów i kształtów (pomalowany jest już środek i poskładane są moduły skrzydeł i podwozia). Ja natomiast skupiłem się na malowaniu załogantów...

Parę słów o jakości wyprasek - jak na stare Italeri (lata 90-te) to trzymają zacny poziom detali - widoczne jest nawet najmniejsze załamanie na ubraniu i oporządzeniu, jest mało nadlewek, ogólnie zaskoczony jestem na maksa. Figurki to pilot oraz spadochroniarz - zapewne koordynujący zrzut. Zrobiłem ich z myślą o scenariusze WWII dla Ambush Alleya: Force on Force oraz dla naszych klimatycznych scenariuszy w O:WW2

Wyglądają tak:


Hi everybody!

Today short info about upcoming project: US Army WACO Glider (D-Day`44 by Italeri). Thanks to my buddy bnk. (he's heavily involved with painting it up :)) I could focus on the figures of pilot and assistant.

I was very suprised (in a positive way) looking at the quality of the old-Italeri plastic sprues. The details are superb for such old model kit (around 1994/95 production). The crew I've made will be a part of our further scenarios (Ambush Alley:Force on Force / Operation:WWII)

And here they come:


Brak komentarzy: